یکی را دوست می دارم
یکی را دوست می دارم



يکي را دوست ميدارم

يکي را دوست ميدارم

 گرچه دوستم ندارد

 گرچه حضورم باعث آزارشه

 گرچه بهم گفت مزاحمم...

 ولي من ........

 آري ، يکي را دوست ميدارم ،

 آن را احساس کردم در قلبم …

 او همان دوست ويار وشنونده شبهاي دلتنگي و تيره و تار من  است…

 او همان بهترين  اشناي مجازي من است

 روزهاي زندگي من است…

 يکي را دوست ميدارم …

آري ، او همان روشني بخش افکار خاموش  من است …

 قلبم او را دوست ميدارد

 و من هم تسليم احساست پاک قلبم ميباشم…

 يکي را دوست ميدارم ،

 همان که در غربت دنياي مجازي به سراغم امد ومرا اشناي خود ساخت و مرا با

 خود به دشت دوستي ها برد…

 او همان فرشته اي است که با بالين سفيدش مرا به اوج آسمان آبي برد و مرا با

 دنياي دوستي و محبت آشنا کرد…

 يکي را دوست ميدارم ،

 همان کسي از ديار غربت امد وشد اشناي من ودلتنگي هاي من

 يکي را دوست ميدارم ،

 همان کسي که مرا آرام کرد و معني

 دوستي را به من آموخت…

 اينک با تو  هستم  اي اشناي  من :

 معني واقعي دوست داشتن را فهميدم …

 خوب ميدانم که تو  مثل ابر بهار زود گذر نيستي

 تو  برايم مانند يک آسماني که هميشه بالاي سرم

 مي باشد…

 آسماني که زماني ابري مي شود

 و آن زمان چشمهاي من هم باراني  مي شود…

 آري ، تو برايم مانند همان آسماني…

 يکي را دوست ميدارم ،

 ميدانم که هستي ولي نميخواهي که باشم

 اما هر گز اينرا فراموش نکن هستم گرچه تو نخواهي...

 او برايم يک دنيا  حرف نگفته  است…

 تو را دوست ميدارم ،

 تنها هديه من به تو احساسات پاک وبي رياي من

 است…

 من هستم هر چند زهر تلخ حرفهايت بارها شکسته دلم را....

 البته خوب ميدانم که اين همه تاوان اشتباهم است

 اي آسمان ببار خشمت را بر من

 چون که تو را دوست ميدارم ،

 آري ، تو را  دوست ميدارم...



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت11:46---19 ارديبهشت 1392
اگر تنهاترین تنهایان شوم باز هم خدا هست او جانشین تمام نداشتن ها در زمین است

ممنون وبت خیلی زیباست


behnaz
ساعت16:07---30 شهريور 1390
تو به افتادن من در خیابان خندیدی و من همه ی حواسم به چشمان مردم شهر بود که عاشق خنده ات نشوند..

خيانت ديده
ساعت2:59---18 آبان 1389
توكل به خدا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





12 مهر 1398برچسب:,

|
 


من يه لال بيزبونم كه به لب رسيده جونم تا حالا كسي نديده رنگ خنده بر لبونم دختري رو دوست مي دارم مني كه زبون ندارم آخه احساس دلم رو چه جوري به لب بيارم زبون چشمامو او نمي دونه تونگاهم رازمو نمي خونه


 

غریب اما قریب

 

 

 

بدترین درد
شعر دو بیتی
تو را دوست میدارم
دوستش دارم
يكی را دوست می دارم
اگر می دانستی........
يکي را دوست ميدارم
يکي را دوست ميدارم
به او بگوييددوستت دارم

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 19386
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1